یکی از بهترین راه های تبلیغات در ایران، استفاده از پیامک انبوه از طریق سامانه پیامکی است و همه صنایع و کسب کارها از این روش استفاده می کنند. کمپین های تبلیغاتی زیادی در انواع کسب و کارها به چشم می خورد اما ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به تکنیک های بازاریابی معمولی دیگر ،  به نسبت بیشتری می توانند در بازار نفوذ داشته باشند. اگر انتظار دارید از طریق خدمات پیام کوتاه ، نام تجاری خود را دقیقا به بازار انتخابی و بازار هدف خود برسانید، سامانه پیامکی بهترین انتخاب برای شماست.

سامانه پیامکی چگونه باعث پیشرفت استارت آپ ها می شود؟

قبل از اقدام به خرید سامانه پیامکی به نکات زیر توجه کنید:

  • شرکت ارائه دهنده پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی باید یک شرکت قابل اعتماد با منابع پایگاه داده مناسب برای دسترسی شما به آن باشد. شما می توانید دریافت کنندگان پیامک هایتان را یا از طریق لیستی که خودتان در اختیار دارید انتخاب کنید و یا از شرکت ارائه دهنده پنل اس ام اس بخواهید که متناسب به کسب و کار شما این لیست را در اختیارتان بگذارد.

 

  • اطمینان حاصل کنید که ارائه دهندگان خدمات پنل اس ام اس شما دارای یک پلت فرم انعطاف پذیر باشد که به طور مرتب بروزرسانی شود. همچنین باید یک سیستم کاربر پسند داشته باشد که شرکت شما به صورت موثر بتواند از آن استفاده کند.

مطمئن شوید که سیستم پیام رسانی دقیق و قابل اطمینان است و از لیست تماس های قدیمی استفاده نمی کند زیرا مردم به طور مرتب تماس های شخصی و شماره های خود را تغییر می دهند.

 

  • پیامک های تبلیغاتی که در قالب ارسال پیامک انبوه صورت می گیرد ، کاملا انعطاف پذیر هستند و شرکت ها می توانند از این روش منحصر به فرد برای دسترسی به مصرف کنندگان فعلی، مشتریان گذشته و بازارهای آینده به صورت کارآمد استفاده کنند. چراکه ارائه دهندگان خدمات فروش سامانه پیامکی یک کانال ارتباطی عظیم بین شرکت شما و مصرف کنندگان را با انتخاب مخاطبان بالقوه ایجاد می کنند.

 

  • همچنین مهم است بدانید که شرکت ارائه دهنده عمده خدمات پنل اس ام اس باید شما را به یک بازار بسیار متراکم برساند. مخاطبان تلفن همراه در ایران بسیار زیاد هستند، بنابراین باید مطمئن شوید که فروشنده شما قابل اعتماد است و وقت و هزینه شما را هدر نمی دهد. نماینده رسمی پنل اس ام اس موثرترین راه دسترسی به مخاطبان گسترده است؛ همچنین مهم است که یک فروشنده معتبر پیدا کنید که دارای منابع مناسب برای برقراری ارتباط موفق باشد.

سامانه پیامکی چگونه باعث پیشرفت استارت آپ ها می شود؟

  • یکی از بهترین کانال ها برای معرفی محصولات و رویداد های کاری جدید شما استفاده از سامانه پیامکی است. این نکته بسیار مهم است که از شرکتی معتبر اقدام به خرید پنل اس ام اس نمایید تا ارسال پیامک های انبوه شما هدفمند تر و مخصوص مخاطبان شما ارسال شود. با هدفمندی پیامک ها درصد واکنش به پیام ها چندین برابر خواهد شد.

 

  • هنگام سرمایه گذاری برای خرید پنل اس ام اس، باید از روش های مختلفی که این سرویس می تواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند مطلع باشید. به خاطر داشته باشید که این سیستم برای برقراری ارتباط دو جانبه است و پس از ارسال پیام به مشتریان، باید آماده پاسخ دادن موثر به مشتریان باشید. یک سامانه پیامکی ایده آل دارای یک سیستم پاسخگویی خودکاراست که به شما کمک می کنند در زمان مناسب به مشتریان پاسخ دهید.

 

خدمات سامانه پیامکی به استارت آپ ها

استارت آپ ها در تمامی مراحل ورود خود به بازار و مراحل پیشرفت و رشدشان می توانند به نحو کارامدی از سامانه پیامکی استفاده کنند. از معرفی برند گرفته تا دعوت افراد و علاقه مندان به همایش ها و معرفی کسب و کار و ایده های جدید ، همگی از کاربردهای وسیع سامانه پیامکی برای کسب و کارهای نوپا است. در ادامه به نحوه استفاده کسب و کار های جدید از سامانه های پیامکی می پردازیم.

سامانه پیامکی چگونه باعث پیشرفت استارت آپ ها می شود؟

ارائه اطلاعات به مشتریان

پیامک هایی که شما از طریق سامانه پیامکی ارسال می کنید به طور مستقیم به دست اشخاص می رسد و مسلما انتظار افراد از دیدن پیامک های ارسالی شما این است که اصل مطلب را کاملا واضح متوجه شوند. در عین حال که متن پیام شما باید کوتاه و مختصر باشد باید اطلاعاتی که مخاطب نیاز دارد را به او منتقل کند. حال اگر پیامک شما جنبه یک نظرسنجی یا  موضوعی باشد که نیاز به پاسخ متنی دارد؛ اطلاعات شما باید دقیق تر باشد.

شرکت ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک انبوه محتوای متن شما را کنترل نمی کند. با توجه به اینکه اهداف هدفمند را برای ارسال پیامک انتخاب کرده ایید متن پیامک شما اهمیت زیادی پیدا می کند و باید درباره موضوع مشخصی باشد. متن ارسالی شما باید به صورت مختصر باشد اما به گونه ایی که مخاطب را بتواند درگیر کند.

ارتباط با بازار هدف

زمانی که شما ارسال پیامک انبوه را به عنوان استراتژی خود انتخاب می کنید ، فاکتورهای زیادی را برای بازار رقابتی و مشتریان هدف باید در نظر بگیرید. شناسایی بازار هدف مناسب برای کسب و کار شما و قرار دادن آنها در لیست مخاطبان شما ممکن است به عوامل متعددی مربوط باشد و حتی دستیابی به آنها برایتان دشوار باشد ، اما شرکت ارائه دهنده سامانه پیامکی اگر از یک بانک قوی برخوردار باشد می تواند آن را براحتی در اختیار شما قرار دهد. این لیست ها از منابع مختلف اینترنتی و همچنین از بازار عمومی جمع آوری شده و به صورت انتخابی برای اهداف شما سازمان یافته است. شما می توانید مخاطبین مورد نظر را با توجه به گروه های سنی، الگوهای مصرف کننده ، صنف شغلی و ... انتخاب کرده و آنها در لیست دریافت کنندگان پیامک های ارسالی خود قرار دهید.

سامانه پیامکی چگونه باعث پیشرفت استارت آپ ها می شود؟

برند سازی با پیامک انبوه

یکی از مهمترین جنبه های استفاده از سرویس پیام رسان انبوه این است که چگونه می توانید نام تجاری خود را با استفاده از این سیستم بازاریابی معروف کنید. از آنجا که مارک های شناخته شده بیشتر از لوگو و نام شرکت برای معروف شدن در میان مردم استفاده می کنند؛ پیامک های انبوه برای یک شرکت نوپا که هنوز جایگاه مشخص خود را در میان مردم پیدا نکرده اند مناسب تر است. به همین دلیل است که محتوا و اطلاعات پیامک ها بسیار مهم هستند. کسب و کارهای نوپا  و یا حتی شرکت های ملی که تجارت انجام می دهند می توانند به جای فقط یک آرم یا علامت تجاری، به مصرف کنندگان اهمیت بیشتری بدهند. این یک راه مستقیم برای ایجاد یک نام تجاری جدید در یک بازار هدف مشخص است زیرا مصرف کنندگان بیشتر به کار شما اهمیت می دهند نه محبوبیت لوگوی شما.

اگر شما هم به دنبال بهترین سامانه پیامکی  برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استارت آپ خود هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از سامانه پیامکی وب وان اس ام اس را استفاده کنید.

منبع:

https://www.asriran.com